FAQ

Hvordan får jeg takk i forestilling- eller konsertbillettene mine? Hvordan får jeg takk i forestilling- eller konsertbillettene mine?
Hvordan får jeg tak i sightseeing- eller turbillettene mine? Hvordan får jeg tak i sightseeing- eller turbillettene mine?
Hvor får jeg sitteplass? Hvor får jeg sitteplass?
Er det kleskode på noen av stedene i Las Vegas? Er det kleskode på noen av stedene i Las Vegas?
Når må jeg være fremme ved møtestedet? Når må jeg være fremme ved møtestedet?
Hva skjer dersom jeg ikke kan bruke billettene mine? Hva skjer dersom jeg ikke kan bruke billettene mine?
Hva betyr det at billettene mine er på forespørsel? Hva betyr det at billettene mine er på forespørsel?
Må jeg ha med meg identifikasjon når jeg skal hente ut billettene mine? Må jeg ha med meg identifikasjon når jeg skal hente ut billettene mine?
Legger dere til bestillingsavgift? Legger dere til bestillingsavgift?
Jeg har et spørsmål eller en klage Jeg har et spørsmål eller en klage

Hvordan får jeg takk i forestilling- eller konsertbillettene mine?

Du må skrive ut bookingbekreftelsen som vi sender til e-posten din så snart bestillingen og betalingen har blitt fullført. Kopien må du ta med til billettkontoret i Las Vegas. Her får du byttet inn bekreftelsen din mot de originale billettene ca. en time før forestillingen begynner.
Tilbake til FAQ

Hvordan får jeg tak i sightseeing- eller turbillettene mine?

Alle sightseeing- og turbillettene vil bli sendt til e-posten din som e-billett. Du må skrive ut e-billettene dine og ta med en kopi til Barcelona, da dette er dokumentasjon som du må vise ved forespørsel, på fremmøtestedet til bookingen din. Det er veldig viktig at du leser nøye igjennom all informasjonen som står skrevet på e-billetten din
Tilbake til FAQ

Hvor får jeg sitteplass?

Vi kan dessverre ikke garantere eksakt rad eller setenummer når du bestiller billettene dine. Men, alle stedene i Las Vegas kan garantere deg at du vil få den beste plassen som er tilgjengelig på det tidspunktet som du booker billetten din. Her er det første mann til mølla-prinsippet som gjelder. Det betyr i teorien at de som har bestilt før deg vil få bedre sitteplasser enn deg, og at du igjen får bedre sitteplasser enn de som bestiller etter deg. Ca. 48 timer etter at du har fullført bestillingen din, vil du motta en bekreftelse på e-post der du vil kunne se eksakt sitteplass. Det er lokalet i Las Vegas som direkte håndterer sitteplassene. Siden du har fått den beste sitteplassen som var tilgjengelig når du bestilte kan de dessverre ikke forandres.
Tilbake til FAQ

Er det kleskode på noen av stedene i Las Vegas?

Ingen av stedene i Las Vegas følger en streng kleskode. Smart eller ”casual” går fint, med mindre vi gir beskjed om noe annet.
Tilbake til FAQ

Når må jeg være fremme ved møtestedet?

Vi anbefaler at du møter opp på stedet ca. en time før forestillingen begynner. Da vil du ha nok tid til å hente billettene dine, finne sitteplassen din osv.
Tilbake til FAQ

Hva skjer dersom jeg ikke kan bruke billettene mine?

Vanligvis kan ikke billettene returneres, kanselleres eller forandres. Men, om du ikke kan bruke billettene dine vil vi så klart gjøre det beste vi kan for å hjelpe deg. Vær vennlig å ta kontakt med oss via kontaktskjemaet på hjemmesiden vår. Her forklarer vi deg også hva du må gjøre dersom du ikke kan bruke billettene dine. Vi vil gjøre deg oppmerksom på at det kan ta en god stund før billettene blir videresolgt til andre klienter, og at du må betale et kanselleringsgebyr til oss og teateret dersom vi klarer å videreselge billettene dine.
Tilbake til FAQ

Hva betyr det at billettene mine er på forespørsel?

På noen av arrangementene må bookingen bekreftes av lokalet eller vår lokale leverandør i Las Vegas. Dette tar som regel mindre enn 48 timer. Dette kaller vi for en reservasjonsforespørsel. Så fort reservasjonen din har blitt bekreftet av lokalet eller vår lokale leverandør vil betalingen din bli fullført og e-billettene dine sendes via e-post. Om reservasjonen din blir avvist (vanligvis dersom arrangementet er utsolgt) vil du motta informasjon fra oss på e-post om at reservasjonen har blitt kansellert. Dersom dette skjer vil også betalingen bli annullert.
Tilbake til FAQ

Må jeg ha med meg identifikasjon når jeg skal hente ut billettene mine?

Noen ganger vil du bli spurt om å vise frem gyldig identifikasjon med bilde når du henter billettene dine i Las Vegas. Så for å forsikre deg mot problemer eller misforståelser, vær vennlig å ta med deg gyldig identifikasjon når du skal hente ut billettene dine.
Tilbake til FAQ

Legger dere til bestillingsavgift?

Vi har veldig ofte billigere billetter enn agentene våre og noen ganger til og med billigere billetter enn arrangørene. Dette er er fordi vi er en utenlandsk agent som selger billetter til de som besøker USA, og ikke til de som bor der. Det vil derfor forekomme en bestillingsavgift som er inkludert i billettprisen. På grunn av denne avgiften kan prisene våre være 10-25% dyrere enn billettkontorets priser. Vi minner om at billettkontorene ofte ikke har billetter tilgjengelig siden mange av forestillingene i Las Vegas er utsolgt. Så selv om vi tar en bestillingsavgift er du garantert billett før du reiser på ferie, og du trenger ikke bekymre deg for utsolgte forestillinger eller å kjøpe billetter på svartebørsen ettersom de ofte har mye dyrere priser enn oss.
Tilbake til FAQ

Jeg har et spørsmål eller en klage

Om du har spørsmål eller om det skulle hende at du har en klage, vær vennlig å ta kontakt med oss på helpdesk@ticmate.com. Du kan også finne nummeret vårt under 'KONTAKT' på hjemmesiden vår. Vi gjør deg oppmerksom på at klager må sendes inn senest 14 dager etter endt dato for arrangementet/turen forestillingen/konserten. Dersom vi mottar klagen senere enn 14 dager etter endt dato kan vi ikke garantere at vi vil kunne hjelpe deg!
Tilbake til FAQ

 

Norsk
scroll flags right
Ticmate
21 62 89 60 21 62 89 60 Epost Epost


Til handlekurv